English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Γράψτε λέξεις- κλειδιά για να βρείτε αυτό που ψάχνετε:

Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015

Ώρα για παραμύθι!






  Δείτε και ακούστε τη γνωστή μάγισσα Φρικαντέλα , που μισούσε τα κάλαντα!

 Καλή διασκέδαση!





Διαβάστε περισσότερα... »

Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

Τεστάκι στον Ηρακλή

Την Τετάρτη θα γράψουμε  κριτήριο αξιολόγησης. Σάς έχω ήδη βάλει κάποιες δραστηριότητες. Δείτε όμως και αυτές που ακολουθούν. Πατήστε πάνω στην εικόνα και ξεκινήστε. Όταν τελειώνετε μια εργασία, να πατάτε :ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ.

 Είναι σίγουρο πως θα σας βοηθήσουν πάρα πολύ!





πηγή:  e- Τάξη
Διαβάστε περισσότερα... »

Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

Σωστή διατροφή για δυνατούς μαθητές




Η διατροφή του παιδιού χρειάζεται ποικιλία και νοστιμιά! Επιπλέον, ως γονείς αποτελείτε πρότυπα συμπεριφοράς και η διατροφική εκπαίδευση ξεκινά από εσάς.


Η καλή και ισορροπημένη διατροφή είναι το κλειδί για να καταφέρει ο μαθητής να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις της νέας σχολικής χρονιάς και να βγει νικητής! Το βάρος σε αυτόν τον τομέα πέφτει στον γονιό, ο οποίος παίζει σημαντικό ρόλο στη διατροφική εκπαίδευση του παιδιού. Άλλωστε, οι διατροφικές συνήθειες δημιουργούνται κατά κύριο λόγο στα πρώτα χρόνια της ζωής και μεταφέρονται στην ενήλικη ζωή.
Τί μπορείτε να κάνετε ως γονείς, για να ενισχύσετε την απόδοση των παιδιών σας στο σχολείο και να αποκτήσουν ισορροπημένες διατροφικές συνήθειες; Δεν θέλει κόπο για γερά μυαλά, θέλει σίγουρα κάποιο χρόνο, σωστή πληροφόρηση, ποικιλία τροφίμων από όλες τις ομάδες, ισορροπία και μέτρο. Πώς όλα αυτά θα τα μεταφράσετε σε διατροφική συμπεριφορά;
Ξεκινήστε από το πρώτο γεύμα της ημέρας...το πρωινό! Είναι το πιο σημαντικό γεύμα, καθώς έρευνες έχουν δείξει ότι τα παιδιά που τρώνε πρωινό έχουν καλύτερες αποδόσεις σε μαθήματα που απαιτούν την επίλυση ασκήσεων, στη μνήμη, στην εγρήγορση και την συγκέντρωση. Επιπλέον, η λήψη πρωινού, οδηγεί σε καλύτερη διαχείριση της πείνας μέσα στην ημέρα και πιο υγιές σωματικό βάρος.
Λόγω του ότι για τους εργαζόμενους γονείς, το πρωί αποτελεί μία «ώρα πανικού», το πρωινό γεύμα είτε παραλείπεται είτε αποτελείται μόνο από γάλα ή χυμό. Είναι σημαντικό να συνδυάζετε τρόφιμα από όλες τις ομάδες, ώστε το παιδί να λάβει τις βιταμίνες και τα μέταλλα που χρειάζεται για την καλή εγκεφαλική και σωματική λειτουργία. Ένας εύκολος τρόπος να κάνετε συνδυασμούς, είναι να θυμάστε ότι κάθε γεύμα καλό είναι να αποτελείται από κάποιο πρωτεϊνούχο τρόφιμο, όπως το γάλα, το τυρί, τη γαλοπούλα, από κάποιο υδατανθρακούχο, όπως το ψωμί και τα δημητριακά και από κάποιο φρούτο ή λαχανικό.
Το γάλα είναι από τα απαραίτητα τρόφιμα καθημερινά, ώστε να λάβει το παιδί μέρος του ασβεστίου που χρειάζεται.
Καλές επιλογές πρωινού για τους μαθητές είναι:
  • Γάλα χαμηλό σε λιπαρά, με δημητριακά πρωινού ολικής άλεσης και 1 φρούτο εποχής
  • Γάλα χαμηλό σε λιπαρά, με τοστ που αποτελείται από ψωμί ολικής ή πολύσπορο, γαλοπούλα, τυρί κίτρινο ή spread και κάποιο λαχανικό, όπως το μαρούλι και η ντομάτα
  • Γάλα χαμηλό σε λιπαρά, με ψωμί ολικής και λεπτή στρώση μαλακής μαργαρίνης και μελιού ή μαρμελάδας, της αρεσκείας τους και 1 μικρό φρούτο εποχής
Ύστερα από το πρωινό, σειρά έχει το σνακ στο σχολείο. Είναι μία διαδικασία η οποία χρειάζεται μόνο 5 λεπτά για την παρασκευή και μπορεί να εξασφαλίσει την καλή υγεία του παιδιού. Μπορείτε να το ετοιμάσετε μαζί με το παιδί σας, καθώς είναι σημαντικό να εμπλακεί στη διαδικασία και να μάθει και το ίδιο ποια τρόφιμα είναι καλό να επιλέγει.
Βασιστείτε σε αυτά που το παιδί σας προτιμάει γευστικά, είναι εύκολο να μεταφερθούν στο σχολείο και έχουν υψηλή διατροφική αξία, με βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Ας δούμε κάποια ιδανικά σνακ για το σχολείο:
  • 2 φρούτα εποχής και 1 μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης, είτε με σοκολάτα, είτε με φρούτα
  • Στικς λαχανικών (πολυχρωμία) και κριτσινάκια πολύσπορα ή κράκερς ολικής άλεσης
  • Τοστ με γαλοπούλα, τυρί κίτρινο ή spread και κάποιο λαχανικό και φρούτο εποχής ή χυμό, χωρίς προσθήκη ζάχαρης
  • Κουλουράκι θεσσαλονίκης με σουσάμι, σκέτο ή με γαλοπούλα και τυρί και κάποιο φρούτο ή στικς λαχανικών
  • φρούτα εποχής με ξηρούς καρπούς ανάμεικτους και σπιτικό κέικ ή κομμάτι σπιτική πίτσα
  • Μικρές αραβικές πιτούλες σε ρολάκια, με ποικιλία λαχανικών και λίγη μαγιονέζα με χαμηλά λιπαρά.
Η διατροφή του παιδιού χρειάζεται ποικιλία και νοστιμιά! Επιπλέον, ως γονείς αποτελείτε πρότυπα συμπεριφοράς και η διατροφική εκπαίδευση ξεκινά από εσάς. Τα παιδιά στα πρώτα στάδια της ζωής τους λειτουργούν μιμητικά, άρα μπορείτε με τη δική σας συμπεριφορά να τους περάσετε καλές συνήθειες για το υπόλοιπο της ζωής τους!

ιατροnet
 Τσάκου Εύα

Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος
Διαβάστε περισσότερα... »

Αισθητοποίηση των τριψήφιων αριθμών

Είναι εύκολο παιχνίδι. Δημιουργείτε τριψήφιους και κατανοείτε την αξία της θέσης των αριθμών.
Πατήστε κάτω όλα τα σχήματα (ακόμα και αυτά που αχνοφαίνονται) και πειραματιστείτε! Θα εμφανιστούν κύβοι και άβακες.






Διαβάστε περισσότερα... »

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Λειτουργία του σχολείου το Δεκέμβριο

Παρασκευή 18/12 : Εκκλησιασμός των μαθητών των Α΄Β΄Γ΄τάξεων.Όσοι μαθητές -τριες  επιθυμούν μπορούν αφού προετοιμαστούν ,να κοινωνήσουν.

Τρίτη 22/12: και ώρα 17:00 μ.μ :Επίδοση ελέγχων προόδου Α΄τριμήνου και ενημέρωση των γονέων από τους εκπαιδευτικούς.

Τετάρτη 23/12:  Όλο το σχολείο πάει στο θέατρο  BADMINTON.
και μετά... ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!

Μέχρι και τις 23/12 το σχολείο λειτουργεί κανονικά.




Διαβάστε περισσότερα... »

Στο πνεύμα των Χριστουγέννων

Τι φωνές ήταν αυτές σήμερα! Τραγουδήσατε τα τρίγωνα κάλαντα, υπέροχα! Και αν και η λήψη ήταν ερασιτεχνική (το κινητό της κυρίας Νατάσας) , το αποτέλεσμα ενθουσιάζει! Θέλω όλοι να το ακούσετε!
Ευχαριστίες στο μουσικό μας αλλά και στην κυρία Φωφώ που με το αρμόνιο μάς συνοδεύει!




Δε σταματήσαμε εδώ όμως! Είπαμε σήμερα να ξεκινήσουμε κάπως διαφορετικά την ημέρα μας. με τραγούδι πάλι. Αυτή τη φορά είπαμε το: ΕΝΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ. Αφού το συζητήσαμε, το τραγουδήσαμε. Το αρμόνιο και η καλή συνεργασία μας βοήθησαν στην τέλεια εκτέλεση! 


ΕΝΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ

Ένας άγγελος απ΄τα ουράνια στον κόσμο κατέβηκε 
για να δει τα παιδιά στον πλανήτη μας πως περνούν...
Ένα δάκρυ πικρό απ΄τα μάτια του κατρακύλησε 
για τα βάσανα που είδε και άκουσε να περνούν...

Τα ματάκια των μαύρων παιδιών είδε ν’ αργοσβήνουνε μες στο κρύο,
την πείνα , τον πόλεμο των δυνατών.
Κι άλλα πάλι τη νύχτα στους δρόμους μια τύχη γυρεύουνε,
αφημένα στη μοίρα, τη φτώχεια των καιρών…

R) Μα τι κόσμος είναι αυτός, παγωμένος, πικρός, εχθρικός,
στη γλυκύτητα, στην αφέλεια που΄χουν τα παιδιά;
Ένα θαύμα μόνο αν συμβεί μέσα σε μια νύχτα αστραφτερή
το χαμόγελο βοηθήστε να λάμψει ξανά…..

Φορτωμένος με πίκρα ο άγγελος ξαναπέταξε,
 
στα ουράνια ψηλά να φύγει θέλησε μακριά.
Μα το δάκρυ απ΄τα μάτια χρυσός βόλος κατρακύλησε
τα παιδιά το μάζεψαν , το φύλαξαν στην καρδιά….

R) Μα τι κόσμος είναι αυτός…

Παραμυθάκι πες, να κοιμηθώ,
έναν παράδεισο να δω.
Παραμυθάκι πες, να κοιμηθεί…..


Ακούστε το:





Έχετε τόσο ευγενικά αισθήματα! Σάς έχω όλους στην καρδιά μου...








Διαβάστε περισσότερα... »

Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015

Πάμε θέατρο

Παιδιά, σήμερα σάς έδωσα χαρτάκι για τη θεατρική παράσταση που θα πάει όλο το σχολείο μας στις 23/12. Θα παρακολουθήσουμε το έργο: Ο ΙΑΣΟΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟ ΔΕΡΑΣ στο θέατρο BADMINTON. Λίγα λόγια για το έργο:

Ο Ιάσονας και το Χρυσόμαλλο Δέρας μια επική περιπέτεια που αφηγείται την πορεία του Ιάσονα και των συντρόφων τουαπό το Πήλιο και την Ιωλκό ως τις ακτές της Κολχίδας. Η αφήγηση αρχίζει με την πτήση του Φρίξου και της Έλλης καβάλα στο μυθικό κριάρι, διατρέχει τους άθλους των Αργοναυτών στο πέλαγος και στους αφιλόξενους τόπους της Κολχίδας και καταλήγει στα τεχνάσματα και τις φοβερές μάχες του Ιάσονα με τον δράκο, στην προσπάθειά του να κλέψει το χρυσόμαλλο δέρας. Σύμμαχοι του Ιάσονα είναι η γοητευτική μάγισσα Μήδεια, ο πιστός του σύντροφος Ορφέας και οι ηρωικοί Αργοναύτες, που αντιμάχονται παράξενα μυθικά τέραταπελώρια κύματα, αλλά και τις συνομωσίες των Θεών, που άγρυπνοι παρακολουθούν το ταξίδι των Ελλήνων στην Ανατολή.



 Μερικές φωτογραφίες :






Την ημέρα αυτή κλείνουμε για τις  διακοπές των Χριστουγέννων. Σχολάμε  στις 2.00 μ.μ και το ολοήμερο λειτουργεί κανονικά. 



Διαβάστε περισσότερα... »

Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

Αριθμοί ως το 3.000

Διαβάστε περισσότερα... »

Το δεντράκι μας!



Αφήστε το Γκρινιάρη να γκρινιάζει! Εμείς το διασκεδάσαμε σήμερα (αν και Δευτέρα) με το στολισμό του δέντρου. Μπορεί να είναι μικρό ,αλλά είναι πολύ γλυκούλι! Έτσι δεν είναι παιδιά μου; Δεν είναι απαραίτητο να είναι κάτι μεγάλο για να είναι όμορφο! Βάλατε πολύ  κέφι και να το αποτέλεσμα!




Και αλήθεια πόσο γρήγορα εργαστήκατε και σαν μυρμηγκάκια στολίσατε όλη την τάξη. Μπράβο σας!  Σας καμαρώνω κάθε φορά που φτιάχνετε κάτι!


Α! Η Αναστασία μάς έφερε και τη φάτνη. Τέλεια! Ολοκληρώθηκε τώρα το δημιούργημά μας!




Διαβάστε περισσότερα... »

Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

Τα 10 τρικ της καλής ανάγνωσης


           
                                                                                                                                               πηγή: paidagwgos.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα... »

Μαθαίνοντας την ορθογραφία για το σχολείο



Για πολλά παιδιά η εκμάθηση της καθημερινής ορθογραφίας μπορεί να είναι πολύ δύσκολη, να την μαθαίνουν στο σπίτι αλλά τελικά να κάνουν πολλά λάθη όταν γράφουν στο σχολείο και φυσικά να απογοητεύονται. 

Πώς μπορείτε να βοηθήσετε το παιδί να μάθει την ορθογραφία του σχολείου


- Αρχικά ζητήστε από το παιδί να διαβάσει δυνατά τις προτάσεις ή τις λέξεις που έχει για ορθογραφία. 
- Ζητήστε από το παιδί να εντοπίσει τις λέξεις που δεν γνωρίζει καλά και που ίσως κάνει λάθος. 
- Μαζί με το παιδί, τονίστε στην κάθε λέξη το σημείο που πρέπει να προσέξει με κάποιο χρώμα. 
- Όπου είναι δυνατόν, ζωγραφίστε κάτι σχετικό με την λέξη. π.χ. για την λέξη όνειρο - κάντε ένα παιδί που κοιμάται και ονειρεύεται το ει! Για την λέξη αυτοκίνητο, φτιάξτε ένα αυτοκίνητο και στις ρόδες γράψτε νη. Απλά πρέπει να αφήσετε την φαντασία σας ελεύθερη! 
- Αν η λέξη σχετίζεται με κάποιον κανόνα, τότε ζητάμε από το παιδί να θυμηθεί τον κανόνα. π.χ. η λέξη μαθαίνω γράφεται με αι γιατί όλα τα ρήματα σε -αίνω γράφονται έτσι εκτός από μένω, δένω, πλένω. Έτσι κάνουμε και μια σύντομη επανάληψη των κανόνων! 
- Στη συνέχεια λέμε στο παιδί την ορθογραφία δυνατά για να την γράψει σε τετράδιο, σε ένα μεγάλο χαρτί, σε πίνακα κλπ. 
- Μόλις τελειώσει με την γραφή, ζητάμε από το παιδί να κοιτάξει προσεκτικά και να δει αν έχει κάνει λάθη ώστε να τα διορθώσει. 
- Αν έχει κάνει λάθη, μπορεί να γράψει ξανά αυτές τις λέξεις ή ακόμα καλύτερα να φτιάξει προτάσεις με αυτές τις λέξεις. 
- Πολύ σημαντική είναι η πρωινή υπενθύμιση της ορθογραφίας- δηλαδή πριν πάει το παιδί στο σχολείο. Μπορείτε να ζητήσετε από το παιδί να δει το χαρτί που μαθαίνατε την ορθογραφία, με τις ζωγραφιές και τα χρώματα. 
- Επίσης πάρα πολύ σημαντικό είναι το παιδί να μαθαίνει την ορθογραφία και να την θυμάται, όχι δηλαδή παπαγαλία απλά για να γράψει καλά στο σχολείο! Για να γίνει αυτό, χρειάζεται συχνή επανάληψη των κανόνων και των λέξεων που μαθαίνει σε κάθε τάξη. 
- Τέλος, αν βλέπετε ότι το παιδί έχει έντονη δυσορθογραφία και συχνά άλλες δυσκολίες στα μαθήματα, πρέπει να απευθυνθείτε σε ειδικό/ή παιδαγωγό για αξιολόγηση και παρέμβαση. 


Διαβάστε περισσότερα... »

Δεκάλογος κατά της Σωματικής Τιμωρίας στα Παιδιά

Tο «Δίκτυο για την Πρόληψη και Καταπολέμηση της Σωματικής Τιμωρίας στα Παιδιά», το οποίο συντονίζει ο «Συνήγορος του Παιδιού», δημοσιοποιεί το «Δεκάλογο κατά της Σωματικής Τιμωρίας στα Παιδιά», που συντάχθηκε με βάση τις επικρατούσες σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις και τη νομοθεσία που ισχύει στην Ελλάδα και διεθνώς.

Ο Δεκάλογος, που αποστέλλεται για να αναρτηθεί σε όλα τα σχολεία, τις ενορίες και όλες τις αρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες, αναφέρει:

1. Τα παιδιά, όπως και οι μεγάλοι, έχουν δικαίωμα στην προστασία από κάθε μορφή βίας. Η σωματική τιμωρία είναι μία μορφή βίας.

2. Το ξύλο, το χαστούκι, το τράβηγμα του αυτιού και γενικά η επιβολή σωματικού πόνου στο παιδί είναι μορφές σωματικής τιμωρίας και πλέον δεν επιτρέπονται από το νόμο (Ν.3500/06, άρθρο 4).

3. Κανένα πρόσωπο που έχει στην ευθύνη του ένα παιδί, δεν έχει δικαίωμα να του επιβάλλει σωματική τιμωρία.

4. Οι γονείς έχουν την ευθύνη της διαπαιδαγώγησης των παιδιών τους και οφείλουν να τα μεγαλώσουν, χωρίς να χρησιμοποιούν βία σε βάρος τους και να προσβάλλουν την αξιοπρέπειά τους.

5. Η σωματική τιμωρία θίγει την προσωπικότητα του παιδιού.


6. Η σωματική τιμωρία δεν είναι αποτελεσματικό μέσο διαπαιδαγώγησης.


7. Ένα παιδί που μεγαλώνει με ξύλο, μαθαίνει να λύνει τα προβλήματά του με βίαιο τρόπο.

8. Η σωματική τιμωρία μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρές μορφές κακοποίησης.

9. Ο διάλογος και η μη βίαιη διαπαιδαγώγηση είναι ο καλύτερος τρόπος για να μαθαίνει ένα παιδί τους κανόνες και τα όρια που χρειάζεται στη ζωή του.

10. Είναι στο χέρι μας να βγάλουμε το ξύλο και τη βία από τη ζωή των παιδιών.


πηγή:http://www.chiourea.gr/
Διαβάστε περισσότερα... »

Γράφουμε χαϊκού! (κλικάροντας τα μικρά εικονίδια δεξιά, εμφανίζονται οι άλλες παρουσιάσεις)