English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Γράψτε λέξεις- κλειδιά για να βρείτε αυτό που ψάχνετε:

Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2016

Πώς να μεγαλώσετε ένα παιδί που να μην παραιτείται εύκολα…




Οι γονείς συχνά ρωτούν γιατί ένα παιδί φαίνεται να αγαπά τις νέες προκλήσεις, ενώ ένα άλλο εγκαταλείπει εύκολα, ή γιατί κάποιο παιδί δεν κλαίει για την αποτυχία, αλλά ένα άλλο καταρρέει την στιγμή που κάτι φαίνεται δύσκολο. Η αλήθεια είναι ότι όλα τα παιδιά είναι διαφορετικά και η ιδιοσυγκρασία έχει σημαντικό ρόλο στην επιμονή και το χτίσιμο της ανθεκτικότητας.

 Μην ανησυχείτε αν έχετε ένα παιδί που συνεχώς παραιτείται. Το φαινόμενο αυτό όταν τα πράγματα δυσκολεύουν είναι σύνηθες στα πρώτα χρόνια ζωής. Παιδιά προσχολικής ηλικίας μπορεί να εκνευριστούν εύκολα, όταν τα πράγματα δεν πάνε σύμφωνα με το πλάνο τους. Ίσως ένας πύργος από τουβλάκια απλά να μην σταθεί όρθιος ή ένα μήλο ζωγραφισμένο σε ένα χαρτί να μην ταιριάζει αρκετά με εκείνη την εικόνα που δημιουργήθηκε στο μυαλό. Όταν οι στόχοι είναι δύσκολοι, είναι πιο εύκολο να σταματήσουν από το να επιμείνουν και να αντιμετωπίσουν την πρόκληση. Υπάρχει καταιγισμός συναισθημάτων κατά την προσχολική ηλικία. Το σώμα και το μυαλό τους αλλάζουν με ταχύ ρυθμό και τα παιδιά έρχονται αντιμέτωπα με νέες και συναρπαστικές πληροφορίες καθ’όλη την διάρκεια της κάθε ημέρας. Είναι πολλά εκείνα που πρέπει να επεξεργαστούν.
Τα καλά νέα είναι ότι τα μικρά παιδιά μπορούν να αναπτύξουν παραγωγικό πνεύμα και να μάθουν να δέχονται τις προκλήσεις. Τα παιδιά μπορούν πραγματικά να μάθουν να αγαπούν να ολοκληρώνουν δύσκολα καθήκοντα αντί να εναποθέτουν όλη την συναισθηματική τους ενέργεια στο τελικό αποτέλεσμα.
Οι γονείς μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά να αναπτύξουν ένα παραγωγικό πνεύμα. Δοκιμάστε μερικές από αυτές τις στρατηγικές για να βοηθήσετε το παιδί σας να γίνει ένα «μπορώ να τα καταφέρω» παιδί:
Συζήτηση σχετικά με τον εγκέφαλο. Μαθαίνοντας τα παιδιά για τον ανθρώπινο εγκέφαλο σημαίνει κάτι περισσότερο από την ανάπτυξη παραγωγικού πνεύματος. Όταν τα παιδιά κατανοήσουν πώς λειτουργεί ο εγκέφαλος, είναι σε καλύτερη θέση να κατανοήσουν τα συναισθήματά τους και να εργαστούν μέσα από στιγμές ανησυχίας και απογοήτευσης.
Πείτε στα παιδιά σας ότι ο εγκέφαλος είναι σαν ένας μυς. Συνεχώς μεγαλώνει και αλλάζει και όσο τον προκαλείς, τόσο πιο δυνατός γίνεται. Αν τρέχει να αποφύγει πράγματα, ο εγκέφαλος δεν θα μάθει κάτι καινούριο. Αν συνεχίσουμε να προσπαθούμε, ο εγκέφαλος θα μεγαλώνει και θα αναπτύσσει νέες τεχνικές επίλυσης προβλημάτων.
Εξασκείστε την πρακτική – μιλάω στον εαυτό μου. Πρόκειται για άλλο ένα βασικό εργαλείο για τα μικρά παιδιά. Όταν τα παιδιά μαθαίνουν πώς να χρησιμοποιούν αυτή την πρακτική, μπορούν να καταστέλλουν τις ανησυχίες τους και άλλες ενοχλητικές σκέψεις. Μπορούν επίσης να μάθουν να ξεπερνούν τις αρνητικές αυτόματες σκέψεις τους.
Κάντε μια λίστα με τις αρνητικές σκέψεις που ακούτε από το παιδί σας και συζητείστε με το παιδί πως να σκέφτεται θετικά. Για παράδειγμα, αν το παιδί λέει συχνά, «δεν μπορώ να το κάνω αυτό», μια θετική σκέψη θα μπορούσε να είναι «Αυτό είναι δύσκολο και θα χρειαστεί χρόνος, αλλά μπορώ να το καταφέρω». Ομοίως, μπορείτε να αντιμετωπίσετε φράσεις, όπως «Πάντα κάνω λάθη» με την θετική σκέψη «Τα λάθη με βοηθούν να μαθαίνω νέα πράγματα».
Αγκαλιάστε τις ατέλειες. Τα μικρά παιδιά μπορεί να είναι οι μεγαλύτεροι τελειομανείς. Μερικές φορές ένα μικρό λάθος μπορεί να έχει ως αποτελέσματα μια πολύωρη κατάρρευση του παιδιού που θα κάνει ακόμα και τον πιο ήρεμο από μας να πανικοβληθεί. Οι γονείς έχουν την τάση να τρέχουν να σώνουν τέτοιες καταστάσεις, αλλά διορθώνοντας την κατάσταση για την διατήρηση της ψευδαίσθησης της τελειότητας (ή για να αποφευχθεί η κατάρρευση) εντείνεται μόνο η ανάγκη για τελειότητα.
Αντ’αυτού, αγκαλιάστε την ατέλεια. Συζητείστε για τα δικά σας λάθη και τι μαθαίνετε από αυτά. Γιορτάστε τα λάθη σας. Εντάξτε την έννοια του ανθρώπινου λάθους και κάντε την ένα συχνό θέμα συζήτησης.
Διδάξτε τα παιδιά σας να αναζητούν τη γνώση, όχι την αποδοχή σας. Όλοι θέλουμε να επιβραβεύουμε τα παιδιά μας και να τους χαρίζουμε αγκαλιές και φιλιά όταν έρχονται σε μας με τα μεγαλύτερα έργα τέχνης τους, ειδικά όταν είναι σε μικρή ηλικία. Δοκιμάστε όμως και κάποια διαφορετική εκδοχή: «Πω πω, μου αρέσει πραγματικά το χρώμα της κολοκύθας που ζωγράφισες. Πώς το έφτιαξες αυτό το χρώμα; Τι σου άρεσε περισσότερο ενώ ζωγράφιζες;»
Όταν επαναπροσδιορίζουμε τις δικές μας σκέψεις και θέτουμε ερωτήσεις, αντί να προσφέρουμε αυτόματη αποδοχή κάθε φορά, τα παιδιά μας θα μάθουν να εξετάζουν την διαδικασία, αντί να αναζητούν τον έπαινο.
Δείτε τις προκλήσεις ως ευκαιρίες. Όταν οι προκλήσεις θεωρούνται ως ευκαιρίες διασκέδασης, τα παιδιά μαθαίνουν να αναλαμβάνουν υγιή ρίσκα. Εξετάστε το ενδεχόμενο δημιουργίας μιας λίστας ευκαιριών. Σιγουρευτείτε ότι θα προσθέσετε και ευκαιρίες με διαφορετικό βαθμό δυσκολίας (σκεφτείτε την προσπάθεια δοκιμής μιας νέας συνταγής ή το στήσιμο ενός πύργου από τριάντα τουβλάκια).
Είναι σημαντικό να συμμετέχετε και εσείς οι ίδιοι. Ένα από τα δύσκολα σημεία της γονεϊκότητας είναι να είμαστε πάντα διαθέσιμοι. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε ή τι συμβαίνει, τα μικρά αυτιά ακούν και τα μικρά μάτια παρακολουθούν και μαθαίνουν πολλά από εμάς.
Πάνω απ’όλα, είναι σημαντικό να επικεντρωθούμε στα βήματα που κάνουν τα παιδιά πορευόμενα προς την απόκτηση γνώσης νέων πραγμάτων και όχι στο τελικό αποτέλεσμα.

Πηγή www.mommy

Διαβάστε περισσότερα... »


Διαβάστε περισσότερα... »

Η γιορτή των Τριών Ιεραρχών




  Κάθε χρόνο, στις 30 Ιανουαρίου, η Εκκλησία μας τιμά και γιορτάζει τη μνήμη των Τριών Μεγάλων Πατέρων και Οικουμενικών Διδασκάλων:
του Βασιλείου του Μεγάλου
του Γρηγορίου του Θεολόγου
και του Ιωάννου του Χρυσοστόμου.
Έλαμψαν στην εποχή τους, λάμπουν και σήμερα: σαν άγιοι, σαν επιστήμονες, σαν αναμορφωτές της οικουμένης, σαν συγγραφείς αξεπέραστοι, σαν άνθρωποι της θυσίας και της αγάπης, της πνευματικής ομορφιάς.
Τα θαυμάσια αυτά πρότυπα ανακήρυξε το έθνος μας προστάτες της παιδείας και θέσπισε τη γιορτή τους, ως γιορτή των γραμμάτων.
Σκοπός της γιορτής μας είναι να τιμήσουμε κι εμείς τους προστάτες των γραμμάτων και της παιδείας, να εμπνευστούμε και να διδαχτούμε από τις μοναδικές αυτές προσωπικότητες.


Ακολουθεί ένα σύντομο βίντεο στο οποίο γίνεται αναφορά στη ζωή και στο έργο των Τριών Ιεραρχών.


Συλλογή εικόνων και μερικές εργασίες από το αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων : ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ










Διαβάστε περισσότερα... »

Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

Ε. Ζ- Τα μπαλόνια της φιλίας




15η συνάντηση:

Διαβάσαμε το όμορφο παραμύθι : ΤΑ ΜΠΑΛΟΝΙΑ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ και συζητήσαμε για τις όμορφες στιγμές που περνάμε με τους φίλους μας ,αλλά και για γεγονότα που μπορούν να φέρουν διχόνοια στους ανθρώπους. Τις επόμενες εβδομάδες θα κάνουμε αρκετές  ενδιαφέρουσες δράσεις πάνω σε αυτό το θέμα.




Θέλετε  τώρα να δείτε πως είναι η αληθινή φιλία; Η αληθινή αγάπη που φτάνει ως το τέλος; Αυτό το παπαγαλάκι δεν αφήνει να πάρουν από κοντά του τον καλό του φίλο που ψόφησε. Ένα συγκινητικό βίντεο που δείχνει πως η αληθινή αγάπη δεν κάνει διακρίσεις! Και μπορούν να τη νιώσουν όλοι άσχετα φύλου, θρησκείας, εθνικότητας. Δώστε αγάπη και θα  πάρετε αγάπη!




Διαβάστε περισσότερα... »

Καθαρίζουμε το σχολείο


Με μεγάλη χαρά ,υπευθυνότητα και φοβερή συνεργασία τα γλυκά μου παιδιά ανέλαβαν να καθαρίσουν την αυλή.  Ξεχύθηκαν με γέλια και χαρές σε όλο τον αύλειο χώρο του σχολείου και σαν τα εργατικά μυρμηγκάκια μάζεψαν τα πάντα! Όλα έγιναν όπως έπρεπε, φροντίζοντας να τηρήσουμε τους κανόνες υγιεινής. Γάντια, σακούλες και πλύσιμο χεριών... Ενθουσιάστηκαν όλοι ! 

Το μόνο που μάς στενοχωρεί είναι πως ίσως τα άλλα παιδιά δε διατηρήσουν αυτή την όμορφη, πεντακάθαρη εικόνα τις επόμενες μέρες. 

Συζητήσαμε και καταλάβαμε πως θέλει προσπάθεια και εκπαίδευση (από γονείς και εκπαιδευτικούς) η ανάπτυξη της περιβαλλοντικής συνείδησης. Πολύ ώριμα μιλώντας τα παιδιά είπαν πως μια και περνάνε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας τους στο σχολικό χώρο , οφείλουν να τον διατηρούν  σε άριστη κατάσταση και όχι να τον μετατρέπουν σε σκουπιδότοπο!
  

Εμείς πάντως προσπαθήσαμε και θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε!! Έτσι δεν είναι, παιδιά;



















Διαβάστε περισσότερα... »

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!


Περαστικά στα μικρά μου σαΐνια που είναι αρρωστούλια! Ταχεία ανάρρωση στον Τάσο, Οσυσσέα, Δημήτρη Γ., Κωνσταντίνο, Νίκο και Χριστίνα! Σάς περιμένουμε τον ...άλλο μήνα! χα! χα! Εννοώ τη Δευτέρα! 

Κάντε όσα μαθήματα μπορείτε και θα συζητήσουμε τις απορίες σας!


Και για να γελάσουμε:


Διαβάστε περισσότερα... »

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

Ε. Ζ- Τα δικά μου χαρίσματα



14η συνάντηση:
 Καθίσαμε όλοι σε κύκλο και ξεκινώντας από μένα ανοίξαμε το ''μαγικό κουτί''. Έπρεπε ο καθένας να κοιτάξει μέσα στο κουτί και να πει κάτι καλό γι' αυτό που έβλεπε μέσα. Ξαφνιάστηκα όταν αντίκρυσαν τον εαυτό τους, αλλά δεν το μαρτύρησαν. Όλοι προσπάθησαν να βρουν και να πουν κάτι καλό γι΄αυτούς. Τους άρεσε πολύ! Τονώθηκε η αυτοπεποίθησή τους και διασκεδάσαμε όλοι.

Για να αγαπήσουμε τους άλλους , πρέπει πρώτα να αγαπήσουμε τον εαυτό μας! Τι λέτε;





Και μην ξεχνάτε το σύνθημά μας: 

ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ !!








Διαβάστε περισσότερα... »

7 μυστικά για πολύ ευτυχισμένα παιδιά



Στις μέρες μας, η λέξη «ευτυχία» δεν είναι και η πρώτη που μας έρχεται στο μυαλό όταν αναφερόμαστε στα παιδιά. Αντίθετα, αυτό που σκεφτόμαστε είναι η «επιτυχία». Βάζουμε πάντα κάποιο μέτρο σύγκρισης για τα παιδιά μας. Ονειρευόμαστε αστραφτερά βραβεία, τρόπαια και απολυτήρια (αυτά που κέρδισαν… ξέρετε, δεν κερδίζει ο καθένας τέτοια βραβεία).
 Σκεφτόμαστε πώς πρέπει να ντυθεί το παιδί μας, όχι για να είναι ευτυχισμένο, αλλά για να έχει ένα οποιοδήποτε πλεονέκτημα κατά τη διάρκεια κάποιου παιχνιδιού ή στην τάξη.
 Αναρωτιόμαστε σε πόσες ομάδες μπορεί να παίζει ποδόσφαιρο ένα εννιάχρονο έτσι ώστε να πάρει υποτροφία για κάποιο κολλέγιο στο μέλλον.
Σκεφτόμαστε όλα εκείνα τα εμπόδια που κάνουν το να είσαι γονιός εντελώς εξαντλητικό. Και τα σκεφτόμαστε πολύ.
Αυτό που δεν κάνουμε είναι να περνάμε χρόνο έχοντας στο μυαλό μας τι μπορεί να κάνει ένα παιδί πραγματικά ευτυχισμένο.
Μια φορά κι έναν καιρό, η παιδική ηλικία αποτελούταν από πολύ παιχνίδι έξω και πολύ, πολύ λίγη τηλεόραση. Η φαντασία των παιδιών κάλπαζε και το μόνο που χρειάζονταν ήταν μερικά αυτοκίνητα από σπιρτόκουτα και χαρτόκουτα. Έπαιζαν, μάθαιναν και έκαναν φίλους, αλλά πάνω απ’ όλα, διασκέδαζαν.
Σήμερα, όλα γίνονται βάσει σχεδίου. Τα παιδιά πηγαίνουν σχολείο και οι κατασκευές που φτιάχνουν πρέπει να είναι ίδιες με αυτές στο pinterest. Οι μέρες που τα παιδιά δημιουργούσαν μέσα από το τίποτα έχουν περάσει. Πολλά παιδιά απλώς ακολουθούν ένα πρόγραμμα.
Αυτό δεν σημαίνει ότι τα παιδιά δεν είναι ευτυχισμένα. Αντίθετα, πολλά είναι. Πολλά παιδιά ζουν σε ένα κόσμο γεμάτο γνώση και περιπέτεια, στην ίδια τους την αυλή. Άλλα πάλι όχι. Και είναι πραγματικά ντροπή ότι κάποια παιδιά απλώς ακολουθούν το σχέδιο, γιατί η παιδική ηλικία θα ‘πρεπε να είναι γεμάτη χαρούμενες αναμνήσεις.
Πώς, λοιπόν, είναι δυνατόν να εστιάσουμε στην ευτυχία, όταν υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που πρέπεινα κάνουμε; Για αρχή, ας πάρουμε μια ανάσα (μην ανησυχείτε, εκείνη η στοίβα από άπλυτα θα σας περιμένει) και ας δούμε μερικά πράγματα.

7 μυστικά για πολύ ευτυχισμένα παιδιά

1. Τα παιδιά πρέπει να τρώνε στην ώρα τους.
Ξέρω τι σκέφτεστε: αυτό είναι κάτι τόσο απλό που δεν μπορεί να είναι πραγματική συμβουλή. Ξανασκεφτείτε το καλύτερα! Πόσες φορές έχετε υπάρξει τόσο πεινασμένη/ος που το μόνο που θέλατε είναι να αρχίζετε να ουρλιάζετε; Έτσι ακριβώς νιώθουν και τα παιδιά σας όταν δεν μπορούν να φάνε το σνακ τους ή όταν πρέπει να φάνε δύο ώρες αργότερα, απλώς και μόνο για να βρίσκονται σε κάποιο μεγάλο «οικογενειακό τραπέζι».
Τα συχνά γεύματα γεμίζουν τις μπαταρίες τους και τα ηρεμούν. Έτσι, είναι πιο χαρούμενα και διασκεδάζουν.

2. Να κοιμούνται αρκετά.
Ναι, ξέρω. Κάποια παιδιά κοιμούνται πιο εύκολα από κάποια άλλα. Αυτό μπορεί να είναι αλήθεια, αλλά μην το χρησιμοποιείτε ως δικαιολογία όταν τα παιδιά σας δεν παίρνουν τον ύπνο που χρειάζονται. Όλα τα παιδιά πρέπει να μάθουν να κοιμούνταιΚαι είναι στο χέρι σας να τα μάθετε. Όταν είναι εξαντλημένα και δεν έχουν κοιμηθεί, γκρινιάζουν. Όταν έχουν κοιμηθεί είναι πιο χαρούμενα, πιο ευτυχισμένα. Καλό θα ήταν, λοιπόν, να προγραμματίσετε συγκεκριμένες ώρες ύπνου.

3. Να παίζουν χωρίς οδηγίες.
Το αυτοσχέδιο παιχνίδι, το παιχνίδι που δεν έχει οδηγίες για να ακολουθηθούν, κοντεύει να εξαφανιστεί. Σήμερα, τα παιδιά έχουν ελάχιστο χρόνο και, δυστυχώς, έχουν στη διάθεσή τους παιχνίδια που δεν τα ευχαριστούν. Σίγουρα, όλα εκείνα τα πλαστικά φορτηγάκια με τα όμορφα χρώματα είναι υπέροχα, αλλά αφήστε τα παιδιά σας να απολαύσουν μερικά ξύλινα παιχνίδια και τουβλάκια. Και, παρακαλώ, βοηθείστε τα παιδιά σαν να βρουν λίγο χρόνο ώστε να παίζουν κάθε μέρα. Μην ξεχνάτε, το έχουν ανάγκη: το παιχνίδι κάνει καλό στην ψυχή.

4. Να μπορούν να εκφράσουν τα αισθήματά τους.
Τα παιδιά φωνάζουν όταν θυμώνουν, κλαίνε όταν στενοχωριούνται. Μπορεί να κάνουν κύκλους γύρω από τον εαυτό τους όταν δεν μπορούν να κατανοήσουν αυτό που νιώθουν. Και, καμιά φορά, αν είστε τυχεροί, μπορεί να τα κάνουν όλα αυτά μέσα στο αγαπημένο σας κατάστημα στο εμπορικό κέντρο. Απλά αφήστε τα να το κάνουν. Είναι υγιές να εκφράζονται. Μπορεί οι ενήλικες να τηλεφωνούν στους φίλους τους όταν χρειάζονται κάποιον να μιλήσουν, αλλά, με τα παιδιά, η κατάσταση είναι διαφορετική. Το να τα ντροπιάζετε δημοσίως και να τα αναγκάζετε να σταματήσουν δεν τα βοηθάει. Μπορεί ένα δημόσιο ξέσπασμα να σας κάνει να φτάσετε στα όριά σας, αλλά είναι σίγουρα καλύτερο από το μια αιώνια καταπίεση των αρνητικών συναισθημάτων του παιδιού σας, που μπορούν να το οδηγήσουν σε κατάθλιψη ή οποιουδήποτε είδους διαταραχή (διατροφική ή ψυχολογική).

5. Να παίρνουν τις αποφάσεις τους.
Τα παιδιά δεν έχουν τον έλεγχο της ζωής τους. Τους λέμε συνέχεια τι να κάνουν, πού να πάνε, τι να φάνε. Αν μπορούσαμε να τους δώσουμε για λίγο τον έλεγχο, θα τα κάναμε πιο ευτυχισμένα. Αφήστε τα λοιπόν να αποφασίσουν τι θα φορέσουν. Αφήστε τα να επιλέγουν το βραδινό μια φορά την εβδομάδα. Ρωτήστε τα ποιες δραστηριότητες θέλουν να κάνουν τα απογεύματα. Δώστε τους την ευκαιρία να αποφασίσουν καιαπολαύστε το χαμόγελό τους ως ανταμοιβή.

6. Να νιώθουν ότι τα καταλαβαίνετε.
Τα παιδιά μαθαίνουν πολύ γρήγορα. Ακόμη και τα 3χρονα καταλαβαίνουν πότε οι γονείς τους τους δίνουν πραγματική σημασία και πότε απαντούν μηχανικά. Όταν τα παιδιά ξέρουν ότι οι γονείς τους τα ακούν πραγματικά (ναι, από το ότι ο Mcqueen (cars) κέρδισε στον αγώνα, μέχρι το τι έμαθαν στο σχολείο) ηρεμούν και δένονται μαζί σας. Αυτό ενισχύει την αυτοπεποίθηση και την ευτυχία τους. Να ακούτε όταν σας μιλούν τα παιδιά σας. Είναι ένας πολύ όμορφος και εύκολος τρόπος να αναπτύξετε μια ειλικρινή σχέση μεταξύ σας και να τους δώσετε χαρά.

Διαβάζετε ακόμη; Πολύ ωραία, γιατί το τελευταίο είναι πολύ σημαντικό.
7. Να λαμβάνουν αγάπη άνευ όρων.
Τα παιδιά τα κάνουν θάλασσα. Τους λέτε να μην χοροπηδούν στον καναπέ, αλλά το κάνουν έτσι κι αλλιώς. Και μετά κλαίνε. Και, επειδή η παιδική ηλικία βασίζεται κατά πολύ στη δοκιμή, το λάθος και την δυνατότητα των παιδιών να εκμεταλλεύονται την κάθε ευκαιρία, συγχωρέστε τα ό,τι κι αν κάνουν. Να τα αγαπάτε ό, τι κι αν γίνει.
Όταν τα παιδιά γνωρίζουν ότι οι γονείς τους τα αγαπούν και τα στηρίζουν πάντοτε, είναι πιθανότερο να πάρουν κάποια ρίσκα που θα τα ωφελήσουν. Παίρνουν αποφάσεις με αυτοπεποίθηση, νιώθοντας ασφάλεια. Μαθαίνουν ότι, παρόλο που οι άνθρωποι κάνουν συχνά λάθη, μπορεί κανείς να διορθώσει το λάθος του.
Γιατί όταν τα παιδιά ξέρουν ότι μπορούν να βασιστούν στους γονείς τους στα καλά και στα άσχημα, νιώθουν ευτυχισμένα.

Πηγή: Huffington Post




Διαβάστε περισσότερα... »

Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

Αφιερωμένο !!


Διαβάστε περισσότερα... »

Φρίξος και Έλλη


 Ένα βίντεο από το Greek History Channel , όπου ακούγεται η ιστορία του Φρίξου και της Έλλης. Θα μάθετε το σημερινό μάθημα στο ...πι και φι!!!






Επίσης, δείτε τις υπογραμμισμένες τοποθεσίες στους  χάρτες μυθολογίας







Και τέλος ένα ευχάριστο εκπαιδευτικό παιχνίδι για το χρυσόμαλλο δέρας:







Διαβάστε περισσότερα... »

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο μουσείο Βορρέ




Την ερχόμενη Τετάρτη 3 Φλεβάρη θα πραγματοποιηθεί εκπαιδευτική επίσκεψη της Γ τάξης του σχολείου μας στο μουσείο Βορρέ στην Παιανία. Τα παιδιά θα παρακολουθήσουν το : Πρόγραμμα ανακυκλώσιμης τέχνης
Με κεντρικό μήνυμα το «Όταν το σκουπίδι ονειρεύεται γίνεται λουλούδι», όλοι οι μικροί φίλοι μαθαίνουν, πως τίποτα δεν είναι άχρηστο, τίποτα δεν πάει χαμένο.

Το πρόγραμμα είναι 2ωρο και περιλαμβάνει ξενάγηση στο σύνολο της συλλογής και διαδραστικό εικαστικό παιχνίδι στο Εργαστήρι του μουσείου.


Διαβάστε περισσότερα... »

Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Διαιρέσεις


Λίγο μάς δυσκόλεψε η ατελής διαίρεση. Μια μικρή εξάσκηση θα σάς βοηθήσει! Πρέπει πάντως να κάνετε συνεχείς επαναλήψεις στις προπαίδειες (ιδιαίτερα τα ΣΚ!!)






το τάισμα των ζώων


Θέλετε εύκολες διαιρέσεις που βγάζουν ακριβώς το αποτέλεσμα (τέλειες);
Εδώ μπορείτε να παίξετε το... 
Μπίνγκο της Διαίρεσης! 


ΚΑΛΗ  ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!


Διαβάστε περισσότερα... »

Ο εφιάλτης της Περσεφόνης- Ν. Γκάτσιος


Η επανένωση της Περσεφόνης με τη μητέρα της (Θεά Δήμητρα)

Το ποίημα αυτό από το Ανθολόγιο, μάς συγκίνησε ιδιαίτερα. Η συσχέτιση της οικολογικής καταστροφής ,με το μύθο της Περσεφόνης ανέδειξε μηνύματα σημαντικά για όλους.
Το βίντεο από το  you tube είναι ιδιαίτερα αξιόλογο και θα ήθελα να το δείτε πάλι! Η Μαρία Φανταρούρη ερμηνεύει το τραγούδι ( σε μουσική Μάνου Χατζιδάκι) εκπληκτικά !
Απολαύστε το, μικροί και μεγάλοι !




Και αν θέλετε δείτε και το μύθο της Περσεφόνης!




Διαβάστε περισσότερα... »

Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

Βροχερό διάλειμμα !


Τι και αν έβρεχε σήμερα; Τα σαΐνια μου έπαιξαν UNO, επιτραπέζια, σκάκι, MEMORY, μαγικό χαλί, ντόμινο!  Υπέροχα πέρασαν!
Παιδιά,φέρτε και άλλα παιχνίδια για να βλέπουμε βροχή και να χαιρόμαστε τόσο πολύ... Χα! Χα!
Να οι αποδείξεις...voila!
















Διαβάστε περισσότερα... »

Γράφουμε χαϊκού! (κλικάροντας τα μικρά εικονίδια δεξιά, εμφανίζονται οι άλλες παρουσιάσεις)