Μια σελίδα αφιερωμένη στους μικρούς μου μαθητές για ενημέρωση, μάθηση, ψυχαγωγία
Γράψτε λέξεις- κλειδιά για να βρείτε αυτό που ψάχνετε:
Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016
Τρίτη 14 Ιουνίου 2016
Τέλος της σχολικής χρονιάς
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!! |
Αγαπημένα μου σαΐνια, η σχολική χρονιά έφθασε στο τέλος της. Περάσαμε αξέχαστες στιγμές. Θέλω να σας γράψω τόσα πολλά! Ένα θα σας επαναλάβω : είσαστε τα καλύτερά μου παιδιά. Πάντα θα είστε στην καρδιά μου και πάντα και εγώ θα στέκομαι δίπλα σας σε ό,τι και αν χρειαστείτε. Θα σας σκέφτομαι με πολλή πολλή αγάπη. Να είστε αγαπημένα μεταξύ σας και να ξεπερνάτε τις δυσκολίες με υπομονή, ηρεμία και συζήτηση ( όπως 2 χρόνια προσπαθήσαμε μαζί!). Να προσπαθείτε στα μαθήματά σας και να έχετε τιμιότητα και ήθος. Θα σας βλέπω και θα μαθαίνω για την πορεία σας. Και είμαι σίγουρη πως θα συνεχίσω να είμαι περήφανη για εσάς.
Σας ευχαριστώ για τα γραμματάκια και τις περίτεχνες ζωγραφιές. Τα καραβάκια σας ( η καλοκαιρινή καρτούλα μας ) θα τα παραλάβετε αύριο μαζί με τους τίτλους προόδου και τα ενδεικτικά σας. Σας περιμένει και μια super έκπληξη που θα σας συγκινήσει!! Ένα υπέροχο αναμνηστικό των 2 ετών που περάσαμε μαζί!
Σας φιλώ όλους
Να τα γραμματάκια και οι τέλειες ζωγραφιές σας!! Ποια να πρωτοδιαβάσω και ποια να πρωτοθαυμάσω!!!!!!!!
Αλλά και ο πίνακας άλλαξε περιεχόμενο: παγωτά, καραβάκια, καλοκαιρινά σχέδια...
Και οι καρτούλες - βαρκούλες μας:
στιχουργός: κα Φωφώ |
Ευχαριστούμε την κυρία Φωφώ για τη συνεργασία των 2 ετών! Το σαΐνι μας έκανε φοβερή πρόοδο με τη βοήθεια, την αγάπη της και την αστείρευτη υπομονή της! Μακάρι να είστε και του χρόνου μαζί!! |
Αγαπημένα σαΐνια ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ Δ3!! ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ!!!! |
Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016
Γιατί οι γονείς που βοηθούν πάρα πολύ στα μαθήματα, κάνουν κακό - παρά καλό - στα παιδιά τους;
Όταν
εμπλέκεστε υπερβολικά με την εκπαίδευση και τα μαθήματα του παιδιού σας,
σίγουρα τα βοηθάτε να είναι πολύ καλοί μαθητές, αλλά υπάρχει μία λεπτή
διαχωριστική γραμμή κάπου εκεί, που εάν την υπερβείτε θα τους κάνετε
περισσότερο κακό, παρά καλό, υποστηρίζει μία νέα μελέτη.
Αυστραλοί
ερευνητές υποστηρίζουν ότι οι γονείς που έχουν μια ακραία προσέγγιση απέναντι
στις σχολικές υποχρεώσεις του παιδιού τους και κάθονται από πάνω τους για να
ολοκληρώσουν τις εργασίες τους, θα μπορούσαν μακροπρόθεσμα να υπονομεύσουν την
ικανότητα των παιδιών τους να μάθουν από μόνα τους, αλλά και να βρουν το
κίνητρο για να εκτελέσουν τη σχολική τους εργασία χωρίς βοήθεια.
«Είναι
ανησυχητικό, καθώς αυτή η ολοένα και μεγαλύτερη συμμετοχή των γονέων στην
σχολική ζωή του παιδιού, ιδιαίτερα στο γυμνάσιο, μπορεί να επηρεάσει σοβαρά την
ικανότητα του παιδιού να αναλάβει από μόνο του την ευθύνη για τις εργασίες που
έχει να ολοκληρώσει, αλλά και να κατανοήσει τις συνέπειες των πράξεών του»,
δήλωσε η κλινική ψυχολόγος Judith Locke από το Πανεπιστήμιο της Τεχνολογίας του Queensland (QUT). "Η
ειρωνεία είναι ότι οι γονείς αυτοί επιτυχνάνουν μακροπρόθεσμα το αντίθετο
αποτέλεσμα. Έχοντας ως στόχο την προώθηση της μελλοντικής ακαδημαϊκής επίδοσης
των παιδιών τους, στην πραγματικότητα αυτό που κάνουν είναι να υπονομεύουν την
εξέλιξή τους σε ανεξάρτητους και ανθεκτικούς φοιτητές"
Οι
ερευνητές μελέτησαν 866 γονείς παιδιών από τρία διαφορετικά σχολεία, σε ένα
online ερωτηματολόγιο, το οποίο περιείχε ερωτήσεις για τις πεποιθήσεις και τις
συνήθειές τους, σχετικά με την ανατροφή και την εκπαίδευση των παιδιών τους,
ενώ στη συνέχεια συνέκριναν τα αποτελέσματα με τις επιδόσεις και τους βαθμούς
των παιδιών στο σχολείο.
Η
μέτρηση των αποτελεσμάτων έγινε με βάση την Γονεϊκή Κλίμακα Locke (LPS), κι
εκεί οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι γονείς με την υψηλότερη LPS βαθμολογία
ήταν αυτοί που έτειναν να πάρουν περισσότερο οι ίδιοι την ευθύνη για την
ολοκλήρωση των εργασιών και των μαθημάτων των παιδιών τους.
Ενα
άλλο ενδιαφέρον στοιχείο που προέκυψε, ήταν ότι οι γονείς με τις υψηλότερες LPS
βαθμολογίες, απέδιδαν επίσης και στον δάσκαλο ή τον καθηγητή μεγαλύτερη ευθύνη
για την μάθηση των παιδιών τους.
«Αυτοί
οι γονείς φαίνεται ότι όχι μόνο βοηθούν οι ίδιοι περισσότερο τα παιδιά τους,
αλλά περιμένουν και από τους δασκάλους του παιδιού τους να τα βοηθούν
περισσότερο, ιδιαίτερα στο γυμνάσιο και αργότερα στο λύκειο», είπε η J.Locke. “H γονεϊκή βοήθεια στο σχολείο,
θα πρέπει σταδιακά να μειώνεται καθώς το παιδί μεγαλώνει, ενώ η καθημερινή
εμπλοκή των γονιών με τα μαθήματα ενός εφήβου, είναι εντελώς ακατάλληλη σε
αναπτυξιακό επίπεδο”.
Η
μελέτη QUT, που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα Journal of Psychologists and
Counsellors in Schools, είναι η συνέχεια έρευνας που είχε γίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες
και η οποία είχε αποδείξει ότι οι υπερπροστατευτικοί και υπερεμπλεκόμενοι
γονείς μπορεί να γίνουν εξαιρετικά επιζήμιοι για τους Πανεπιστημιακούς
φοιτητές.
«Μερικοί
γονείς επιλέγουν εκείνοι τα μαθήματα που θα παρακολουθήσουν τα ενήλικα πλέον
παιδιά τους, διορθώνουν ή τα βοηθούν να ολοκληρώσουν τις εργασίες τους, ενώ
αναμένουν και από τους καθηγητές και λέκτορες να βάλουν υψηλές βαθμολογίες στα
παιδιά τους», θα πει η καθηγήτρια J. Locke. «Όταν οι γονείς παρεμβαίνουν
κατ’αυτόν τον τρόπο και πιέζουν ακαδημαϊκά τα παιδιά τους έχει αποδειχθεί ότι
στο τέλος, πολλοί ενήλικοι φοιτητές εγκατελείπουν τη μόρφωσή τους και στη
συνέχεια πέφτουν σε κατάλθιψη, ενώ στην καλύτερη περίπτωση εμφανίζουν μειωμένη
ικανοποίηση από τη ζωή.»
Οι
ερευνητές υποστηρίζουν ότι χειάζεται περαιτέρω έρευνα, ώστε να φανεί εάν η
υπερεμπλοκή των γονιών στα πρώτα χρόνια του σχολείου, μπορεί να προκαλέσει
εξίσου αποσταθεροποιητικές επιπτώσεις στα παιδιά τους, αλλά ακόμα κι αυτή η
πρώιμη έρευνα, δείχνει ότι οι υπερβολικά χρήσιμοι γονείς - που φυσικά θέλουν
μόνο το καλύτερο για το παιδί τους - ίσως να πρέπει από τώρα να σκεφτούν το
ενδεχόμενο να μειώσουν την πίεση προς το παιδί τους.
“Η
γονεϊκή βοήθεια μπορεί να είναι εποικοδομητική, μόνο εάν στρέφεται στο να
καθοδηγήσει το ενδιαφέρον των παιδιών να ολοκληρώνουν από μόνα τους τα μαθήματά
τους», λέει η Locke, “και όχι να δίνουν οι γονείς στα παιδιά την σωστή
απάντηση, ή να αναλαμβάνουν εκείνοι να ολοκληρώσουν τις εργασίες του σχολείου”.
Πηγή: http://yolife.gr/
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις
(
Atom
)