English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Γράψτε λέξεις- κλειδιά για να βρείτε αυτό που ψάχνετε:

Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

Ο μικρός πρίγκιπας




Εξαιρετικά συγκινητικό και με μηνύματα, φιλίας, αγάπης και ανθρωπιάς το κινηματογραφικό έργο που είδαμε σήμερα! Απολαύστε το Μάριο Φραγκούλη στο παρακάτω τραγούδι:




Και να θυμάστε πως εσείς είστε τα πριγκιπόπουλα των γονιών και των δασκάλων σας! 

ΚΑΛΟ  ΣΚ!!!!!!!!!!!!


Διαβάστε περισσότερα... »

Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

Ας ζωγραφίσουμε την άνοιξη!


“Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις”
          Οδυσσέας Ελύτης




Μια και αύριο πάμε κινηματογράφο και είμαστε κάπως χαλαροί από μαθήματα, ας διασκεδάσουμε και λίγο! Ζωγραφίστε ένα ανοιξιάτικο τοπίο με τον τρόπο που εσείς θέλετε!

Θα σας αρέσει πολύ!! Μπορείτε να διαλέξετε και άλλα θέματα για επόμενη φορά. Κλικάρετε την παρακάτω εικόνα...







Διαβάστε περισσότερα... »

Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

Ζωγραφίζουμε ρομπότ!



Οι μηχανές του μέλλοντος στο βιβλίο της Γλώσσας, μάς ώθησαν σε φανταστικές δημιουργίες ρομπότ! Ρομπότ σκυλάκια, ρομπότ που κάνουν τις δουλειές του σπιτιού (τέτοιο θέλω και εγώ!), ρομπότ που αρπάζουν πράγματα, που μαγειρεύουν, ρομπότ στο διάστημα, ρομπότ τσουλήθρα, ρομπότ κύκλωπας, κτλ. Να τι εννοούμε:

























Και αυτό είναι το δικό μου αγαπημένο ρομπότ! Μαμάδες, τι λέτε;;


- ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΡΟΜΠΟΤ! ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΟΙΜΙΖΩ ΚΑΙ ΜΩΡΑ! ΠΑΡΤΕ ΜΕ ΚΥΡΙΑ ΦΩΦΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΑΓΟΡΑΚΙ ΣΑΣ!! ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ!!


Αποστολή: Θυμηθείτε σήμερα , αν έχετε χρόνο να κάνετε αναζήτηση στο διαδίκτυο ( με τη βοήθεια των γονιών σας) για τα ρομπότ στο διάστημα. Θα μας τα παρουσιάσετε αύριο και θα τα αναρτήσουμε στους ντετέκτιβ του Γ3!!


Και μια ερώτηση: Ποιο ήταν το πρώτο (μάλλον) ρομπότ στην αρχαία Ελλάδα; 

  Ο   Τ_ _ _ ς  





Διαβάστε περισσότερα... »

Ο Οδυσσέας σκοτώνει τους μνηστήρες



Πατήστε δίπλα και θα δείτε το βίντεο:  Ο Οδυσσέας σκοτώνει τους μνηστήρες



Και εξάσκηση στους παρακάτω συνδέσμους:


http://users.sch.gr/babisd/autosch/joomla15/images/stories/istoria/ody3.htm

http://www.kubbu.com/student/?i=1&a=23199_

Ενδιαφέρουσα η παρουσίαση του σημερινού μαθήματος της ιστορίας. Είδαμε το βίντεο , μαθαίνοντας έτσι το μάθημα στο πι και φι, και με τη βοήθεια του προβολικού συμπληρώσαμε τις ασκήσεις στο Τ.Ε της Ιστορίας. Ήταν εποικοδομητική μαθησιακά η διαδικασία αυτή και άρεσε σε όλους (σε μένα, περισσότερο!!!). Τα καταφέραμε περίφημα! Έπεται και συνέχεια...



Μπράβο σαΐνια μου!  Αποτυπώσατε εξαιρετικά τη συμπεριφορά των μνηστήρων προς το βασιλιά της Ιθάκης!!!

Διαβάστε περισσότερα... »

Τρίτη 12 Απριλίου 2016

9 σκληρές φράσεις που δεν πρέπει να λέτε στο παιδί σας όταν το μαλώνετε




Οι διαφωνίες, αλλά και οι καβγάδες, ανάμεσα σε εσάς και το παιδί σας, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι, του να είσαι γονιός. Όσο τα παιδιά μεγαλώνουν, θέλουν να επιβάλλουν την ανεξαρτησία τους, με αποτέλεσμα να γίνονται ανυπάκουα και να μην σας σέβονται όπως παλιότερα. Τις στιγμές εκείνες, είναι αναπόφευκτο να θυμώσετε και να πείτε πράγματα χωρίς να τα έχετε σκεφτεί ιδιαίτερα. Τις παρακάτω φράσεις, όμως, θα πρέπει πάση θυσία να τις αποφύγετε, αν δεν θέλετε να πληγώσετε βαθιά το παιδί σας.

Βρισιές
Είναι από τα χειρότερα που μπορείτε να πείτε στο παιδί σας όταν καβγαδίζετε, ακόμα κι αν το ίδιο σας μιλήσει άσχημα. Εσείς είστε ο ενήλικας που θα πρέπει να κάνετε ό,τι μπορείτε για να μάθετε στο παιδί να φέρεται σωστά, τώρα και στην ενήλικη ζωή του. Αν βρίζετε το παιδί σας όταν τσακώνεστε, θα του μάθετε να κάνει το ίδιο στους φίλους του και αργότερα και στα δικά του παιδιά.

«Είσαι αχάριστος/απαράδεκτος/κακός/ψεύτης κλπ»
Η στιγμή του τσακωμού είναι μία ευκαιρία να εκφράσετε αμφότεροι τα πραγματικά σας συναισθήματα και τις ανησυχίες σας και να βρείτε έτσι λύσεις σε όσα σας απασχολούν. Οι ταμπέλες και οι προσβολές όμως, δεν οδηγούν σε τέτοιες λύσεις, ενώ αντίθετα, πληγώνουν και εντείνουν τον θυμό. Οι λέξεις αυτές «κολλάνε» στο μυαλό του παιδιού και μπορεί να επηρεάσουν σοβαρά τις μελλοντικές του σχέσεις αλλά και την αυτοπεποίθησή του.

«Μακάρι να μην είχες γεννηθεί»
Ακόμα κι αν ακούσετε κάποια στιγμή το παιδί να λέει «μακάρι να μην είχα γεννηθεί», εσείς δεν πρέπει ποτέ να ξεστομίσετε κάτι τέτοιο. Γιατί σίγουρα δεν επιθυμείτε για κανένα λόγο, να βάλετε στο μυαλό του παιδιού σας την υποψία ότι μπορεί να μην το θέλετε. Δεδομένου μάλιστα, ότι υπάρχει ο κίνδυνος αυτό να ωθήσει το παιδί να επιχειρήσει να κάνει την «ευχή» σας πραγματικότητα.

«Ήσουν λάθος» ή «μου κατέστρεψες την ζωή!»
Το να κατηγορείτε το παιδί σας επειδή υπάρχει δεν βγάζει κανένα νόημα και δείχνει ότι δεν ήσασταν αρκετά ώριμοι για να γίνετε γονείς. Το ότι γεννήθηκε δεν ήταν δική του απόφαση –ήταν δική σας. Και, ακόμα και όταν είστε εξοργισμένοι μαζί του, το να του πείτε κάτι τόσο σκληρό δείχνει περισσότερα πράγματα για τον δικό σας χαρακτήρα, παρά για τον δικό του.

«Γιατί δεν είσαι σαν την αδερφή σου/την ξαδέρφη σου/τον τάδε φίλο σου;»
Το να συγκρίνετε το δύστροπο παιδί σας με κάποιο άλλο πιο... καλόβολο παιδί, είναι εύκολο, ειδικά όταν μπαίνει στη «δύσκολη» περίοδο της εφηβείας. Πρέπει όμως να καταλάβετε ότι το παιδί σας προσπαθεί να βρει τον εαυτό του. Είναι αυτό που είναι και με το να του ζητάτε να γίνει κάποιος άλλος είναι σαν να του λέτε «δεν είσαι αρκετά καλός έτσι όπως είσαι».

«Σε μισώ» ή «δεν σ'αγαπώ»
Καταρχάς ελπίζουμε ότι κανένας γονιός δεν εννοεί τέτοιες κουβέντες. Είναι άσκοπες και απρεπείς και το μόνο που πετυχαίνουν είναι να δημιουργούν ακόμα μεγαλύτερο χάσμα ανάμεσα σε εσάς και το λατρεμένο σας παιδί. Ακόμα κι αν τυχόν είναι αληθινές αυτές οι κουβέντες, δεν θα πρέπει ποτέ να τις εκφράσετε. Θα πρέπει, όμως, να επισκεφθείτε εσείς κάποιον ειδικό.

«Σκάσε, δεν με νοιάζει!»
Το να ακούς είναι πολύ πιο δύσκολο και πολύ πιο σημαντικό από το να μιλάς. Αυτό που προκάλεσε τον καυγά σας αρχικά πιθανότατα ήταν η ρήξη τής μεταξύ σας επικοινωνίας. Με το να ενισχύετε, λοιπόν, τη θέση ότι δεν είστε πρόθυμοι να ακούσετε το παιδί σας, το μόνο που κάνετε είναι να το προσβάλλετε και να το πληγώνετε.

«Φεύγω» ή «Δεν θα επιστρέψω ποτέ!»
Το παιδί σας σάς χρειάζεται, ακόμα κι αν το ίδιο ισχυρίζεται το αντίθετο. Μην του δώσετε, λοιπόν, ποτέ αφορμή να νιώσει εγκαταλελειμμένο. Αν νιώθετε την ανάγκη να βγείτε για λίγο εκτός σπιτιού, για να πάρετε αέρα και να ηρεμήσετε, κάντε το. Αλλά χωρίς να πάρετε μαζί τα κλειδιά και βάζοντας στον εαυτό σας ένα όριο ως προς το πότε θα επιστρέψετε. Και φυσικά, ... να επιστρέψετε.

«Φύγε!»
 Το παιδί σας χρειάζεται ένα ασφαλές καταφύγιο για σπίτι και ένα ήρεμο μέρος για να γαληνεύει η ψυχή του. Το να του αφαιρείτε αυτό το δικαίωμα, όχι μόνο έρχεται ενάντια στο νόμο, αλλά έχει και καταστροφικές επιπτώσεις στη σχέση σας. Υπάρχει δε και το ενδεχόμενο, το παιδί σας να μην είναι ποτέ ξανά πρόθυμο να επιστρέψει κοντά σας, ακόμα κι όταν θα ηρεμήσετε και θα το ζητάτε.

Το να μπορείτε να διατηρείτε την ψυχραιμία σας όταν τσακώνεστε με το παιδί, απαιτεί μεγάλη υπομονή και τεράστιες ικανότητες αυτοελέγχου και αυτοπειθαρχίας. Αλλά ως γονείς, αυτή ήταν η ευθύνη που πήρατε όταν αποφασίσατε να κάνετε οικογένεια. Φερθείτε, λοιπόν, όπως αρμόζει, κρατώντας πάντα τις παραπάνω σκληρές κουβέντες για τον εαυτό σας, και βεβαιωθείτε ότι η κάθε διαφωνία σας μπορεί να οδηγήσει σε κάποια λύση.

http://www.chiourea.gr


Διαβάστε περισσότερα... »

Επιστροφή του Οδυσσέα στην Ιθάκη


Αυτό το άγαλμα του Οδυσσέα προϋπαντεί  κατά την άφιξη των επισκεπτών  στο νησί, καθώς κοσμεί την κεντρική πλατεία, στο λιμάνι της Ιθάκης. Το έργο είναι διπλής όψεως: από τη μια ο Οδυσσέας ρωμαλέος και αγέρωχος ατενίζει την θάλασσα και ό, τι του επιφυλάσσει το μέλλον. Στην πίσω όψη, ένας γερασμένος και κουρασμένος Οδυσσέας, τραβάει κουπί με μεγάλη ένταση, στο δύσκολο δρόμο της επιστροφής στην Ιθάκη.
από: https://blog.terrabook.com 



Πολύ εύκολος τρόπος για να μάθετε το αυριανό μάθημα (αλλά και το επόμενο) της Ιστορίας! Δείτε το βίντεο:



Διαβάστε περισσότερα... »

Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

Πολλαπλασιάζω και διαιρώ γρήγορα με 10, 100, 1000

  • Όταν πολλαπλασιάζω έναν αριθμό επί 10, 100, 1.000 συμπληρώνω στον αριθμό τα μηδενικά που έχει το 10, το 100 ή το 1.000 (δηλαδή ένα, δύο ή τρία) π.χ 15x100=1.500
  • Όταν διαιρώ έναν αριθμό  διά 10, 100, 1.000 σβήνω από το διαιρετέο τόσα μηδενικά, όσα έχει ο διαιρέτης, δηλαδή ένα, δύο ή τρία  π.χ 1200: 10=120

Τι λέτε; Πάμε για γρήγορη εξάσκηση;;





Διαβάστε περισσότερα... »


Διαβάστε περισσότερα... »

Γράφουμε χαϊκού! (κλικάροντας τα μικρά εικονίδια δεξιά, εμφανίζονται οι άλλες παρουσιάσεις)