17η συνάντηση:
Η παρακάτω δράση στοχεύει στην
ανάπτυξη δεξιοτήτων φιλίας
Τα
παιδιά παρατήρησαν ποιο παιδί από την τάξη μας είναι καλός φίλος. Σκέφτηκαν
κάτι καλό που έκανε στους ίδιους ή σε κάποιο συμμαθητή τους και το κατέγραψαν αναλυτικά
σε χαρτί με σχήμα φύλλου. π.χ Ο Αχιλλέας είναι καλός φίλος γιατί γράφει τα
μαθήματα των παιδιών που απουσιάζουν!
Τα
φύλλα συγκεντρώθηκαν στην έδρα και την επόμενη μέρα σε σχήμα κύκλου αποκάλυψε ο
καθένας με τη σειρά του τι έγραψε. Κατόπιν όλα τα φυλλαράκια κολλήθηκαν στο
δέντρο της φιλίας που έχουμε δημιουργήσει στον τοίχο της τάξης.
Στόχος
μας είναι να συνεχιστεί η δράση αυτή με την
καταγραφή των καλών φίλων. Έτσι το δεντράκι μας σιγά σιγά θα ανθίζει και
η φιλία των παιδιών της τάξης μας θα δυναμώνει!!
(Δράση εμπνευσμένη από σεμινάριο του csefel.vanderbilt.edu, Χίος 2010)
|
φυσάει αεράκι...τι να κάνουμε; |