English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Γράψτε λέξεις- κλειδιά για να βρείτε αυτό που ψάχνετε:

Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

Τέλος της σχολικής χρονιάς


ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!


Αγαπημένα μου σαΐνια, η σχολική χρονιά έφθασε στο τέλος της. Περάσαμε αξέχαστες στιγμές. Θέλω να σας γράψω τόσα πολλά! Ένα θα σας επαναλάβω : είσαστε τα καλύτερά μου παιδιά. Πάντα θα είστε στην καρδιά μου και πάντα και εγώ θα στέκομαι δίπλα σας σε ό,τι και αν χρειαστείτε. Θα σας σκέφτομαι με πολλή πολλή αγάπη. Να είστε αγαπημένα μεταξύ σας και να ξεπερνάτε τις δυσκολίες με υπομονή, ηρεμία και συζήτηση ( όπως 2 χρόνια προσπαθήσαμε μαζί!). Να προσπαθείτε στα μαθήματά σας και να έχετε τιμιότητα και ήθος. Θα σας βλέπω και θα μαθαίνω για την πορεία σας. Και είμαι σίγουρη πως θα συνεχίσω να είμαι περήφανη για εσάς.
 Σας ευχαριστώ για τα γραμματάκια  και τις περίτεχνες ζωγραφιές. Τα καραβάκια σας ( η καλοκαιρινή καρτούλα μας ) θα τα παραλάβετε αύριο μαζί με τους τίτλους προόδου και τα ενδεικτικά σας. Σας περιμένει και μια  super έκπληξη που θα σας συγκινήσει!! Ένα υπέροχο αναμνηστικό των 2 ετών που περάσαμε μαζί!
Σας φιλώ όλους  


Να τα γραμματάκια και οι τέλειες ζωγραφιές σας!! Ποια να πρωτοδιαβάσω και ποια να πρωτοθαυμάσω!!!!!!!!

Αλλά και ο πίνακας άλλαξε περιεχόμενο: παγωτά, καραβάκια, καλοκαιρινά σχέδια...




































Και οι καρτούλες - βαρκούλες μας:









στιχουργός: κα Φωφώ



Ευχαριστούμε την κυρία Φωφώ για τη συνεργασία των 2 ετών! Το σαΐνι μας έκανε φοβερή πρόοδο με τη βοήθεια, την αγάπη της  και την αστείρευτη υπομονή της! Μακάρι να είστε και του χρόνου μαζί!!



Αγαπημένα σαΐνια ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ Δ3!!
ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ!!!!





Γράφουμε χαϊκού! (κλικάροντας τα μικρά εικονίδια δεξιά, εμφανίζονται οι άλλες παρουσιάσεις)