Σήμερα, όπως και κάθε Παρασκευή βάζει κάθε ομάδα μαθητών εικονίτσες στα νούμερά τους. Δεν το καταλάβατε έτσι; Λοιπόν, οι ομάδες μας είναι 6 . Τα ονόματά τους είναι νούμερα: 1, 2, 3, 4, 5, και 6. Κάθε ομάδα έχει ένα μπλοκάκι με τους κανόνες και κάθε μέρα τσεκάρει τη συμπεριφορά της σε σχέση με τα εξής:
- Ακούμε την κυρία
- Συνεργαζόμαστε- Βοηθάμε
- Μιλάμε ψιθυριστά
- Τακτοποιούμε
- 'Επαινος ( για εξαιρετικές πράξεις!)
Για όποιο κανόνα επιτύχουν την τήρησή του και τις 5 μέρες της εβδομάδας παίρνουν κάθε Παρασκευή το αντίστοιχο εικονίδιο. Έτσι σιγά σιγά γεμίζουν τους αριθμούς τους που είναι σχεδιασμένοι σε μεγάλα χρωματιστά χαρτόνια (εξαιρετική η συνεισφορά της κυρίας Φωφώς στο όλο εγχείρημα!)
Συγχαρητήρια στα παιδιά μου που σιγά σιγά μέσα από αυτή τη διαδικασία ωριμάζουν, γίνονται πιο υπεύθυνα και ειλικρινή στον έλεγχο της συμπεριφοράς τους. Χωρίς να φέρονται ανταγωνιστικά γεμίζουν με εικονίτσες τα νούμερά τους και χαίρονται όταν καταφέρνουν να πάρουν αρκετές , κάθε εβδομάδα! Ιδιαίτερα το εικονίδιο του επαίνου είναι εξαιρετικά... τιμητικό!!!
Θα συνεχίσουμε τη δράση μας μέχρι το ...καλοκαίρι!! Έτσι παιδιά;;
Δείτε τις φωτογραφίες ( και ίσως το καταλάβετε!)
Τα νούμερα των ομάδων, κενά |
Τα νούμερα των ομάδων γεμίζουν με εικονίδια |
Τα παιδιά κάνουν αυτοαξιολόγηση |
Τα εικονίδιά μας (ακούμε την κυρία, ταχτοποιούμε, μιλάμε σιγά, συνεργαζόμαστε, έπαινος) |
Ενημερωτικά: Η αυτοαξιολόγηση είναι σημαντική διαδικασία που συμβάλλει στην ανατροφοδότηση του εκπαιδευτικού και του εκπαιδευτικού έργου. Είναι μαθητοκεντρική μέθοδος, μια και τα ίδια παιδιά με ενεργό ρόλο αξιολογούν την επίδοσή τους και κατανοούν τι πρέπει να κάνουν για να επιτύχουν βελτίωση. Η αυτοκριτική είναι κάτι που όλοι θα πρέπει να κάνουμε για να βελτιωνόμαστε συνεχώς. Ας μην ξεχνάμε και τον Πυθαγόρα , ο οποίος ήταν ο δάσκαλος της αυτογνωσίας, επιβάλλοντας καθημερινά την άσκηση αυτή στους μαθητές του (με ερωτήματα στον εαυτό τους πριν κοιμηθούν : Σε τι έσφαλα; Τι καλό έκανα; Τι έπρεπε να κάνω και το παρέλειψα;)
Καλό σας βράδυ !
κα Νατάσα