English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Γράψτε λέξεις- κλειδιά για να βρείτε αυτό που ψάχνετε:

Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

Το γράμμα της κυρίας


Αγαπημένα μου παιδιά,

       Θέλω να σας γράψω παιδιά μου πόσο συγκίνηση ένιωσα που καταφέρατε δημόσια να πείτε συγγνώμη στους συμμαθητές σας.για όλα όσα κάνατε και τους στενοχωρήσατε. Ανοίξατε την καρδιά σας και με δύναμη ψυχής παραδεχτήκατε τα σφάλματά σας! Ζητήσατε να σας συγχωρέσουν για όσα  κατά καιρούς έγιναν. Μπράβο και σε εκείνους που αμέσως σας συγχώρεσαν.  Αυτή η μέρα θα καθιερωθεί ως η μέρα της συγγνώμης και της φιλίας. Είμαι πολύ περήφανη για σας και πρέπει να σας το πω! Σας αγαπώ πολύ και να συνεχίσετε να είστε τόσο καλά παιδιά με ευαισθησίες και ευγενικά αισθήματα. Μην την ξεχάσετε αυτή τη μέρα και αν έρθουν πάλι δύσκολες στιγμές με αγάπη, ηρεμία και υπομονή θα τις ξεπεράσουμε. Σας έχω στην καρδιά μου και χαίρομαι που σας έχω μαθητές μου!

Με αγάπη
κυρία Νατάσα







Γράφουμε χαϊκού! (κλικάροντας τα μικρά εικονίδια δεξιά, εμφανίζονται οι άλλες παρουσιάσεις)